Translate

четверг, 9 января 2014 г.

Модуль 9. Рефлексія

          Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Він дав можливість зрозуміти, як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні, як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів. Діти можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття,  різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів.Ми навчилися робити шаблони, створювали навчальні матеріали для сприяння успіхів учнів. Щораз більше позитивних емоцій!

Комментариев нет:

Отправить комментарий