Translate

четверг, 9 января 2014 г.

Модуль 8. Рефлексія.

               Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: що оцінювання має відбуватися постійно протягом проекту та включати оцінювання всіх вказаних у навчальних цілях знань та навичок; Форми оцінювання мають критерії, тісно пов’язані з цілями, та дескриптори , що описують рівні сформованості навичок та рівні засвоєння знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. Воно може відбуватися у різних формах. Для того,щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання. Мені сподобалось, що оцінювання відбувається деферинційовано. Оцінка виставляється за певні виконані види робіт. І загальна оцінка у кожног учня досить висока. Самооцінка учнів підвищується і кожен учень відчуває себе важливою ланкою у виконанні проекту. Я задумалась, яківиди робіт можна виконувати конкретно кожному учневі у моєму проекті. Цікаво!

Комментариев нет:

Отправить комментарий