Translate

четверг, 2 января 2014 г.

Рефлексія. Модуль 2

       Цей модуль допоміг мені проаналізувати пероеваги використання методу проектів у навчальному процесі.
       А саме:

  • Створювати свій власний проект
  • Добирати ключове та тематичні запитання
  • правильно організовувати роботу групи за допомогою змістових запитань.
       Виявляється, це дуже цікаво, хоча спочатку не так і легко. 
       Я створила власну папку для портфоліо, визначила тему проекту, ключове та тематичні питання. Потім склала план розробки проекту, продумала, яку експериментальну роботу будуть виконувати мої учні. 
       Я зрозуміла, що проектне навчання набагато цікавіше від традиційного. Адже учні не просто репродуктивно працюють, а вирішують проблему, досліджують, експерементують.

2 комментария:

  1. Дуже радують Ваші успіхи!
    Як на Вашу думку можна викорситати те, що Ви описали для створення усіпшного проекту?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую. Я гадаю, що зможу створити успішний проект, якщо до кінця обміркую свої дії та дії учнів у даному проекті.

      Удалить